مصاحبه آرشیو خبر ها
ما بهترین مدافعان جهان نیستیم!

ما بهترین مدافعان جهان نیستیم!

آندره آ‌ بارتزالی دیروز در کنفرانس خبری پیش از بازی دوشنبه شب ایتالیا و اسپانیا به موراتا هشدار داد که مراقب باشد و قول داد که ایتالیا به خوبی اسپانیا را زیر ذره بین قرارداده است:

 

ما از اینکه کاندروا را نداریم بسیار ناامید هستیم، چون به خوبی می دانیم که او چه کمکی به ما میکرد و در دو بازی اول چقدر فوق العاده کار کرد. با این حال 23 بازیکن در تیم هستند و ما جایگزین مناسبی داریم که به ما اطمینان دهد که جای او خالی نخواهد بود. به خوبی درحال آماده سازی هستیم، همه تمرکز کرده ایم و روحیه ی مناسبی داریم.

 

بازیکنان زیادی از تیم ملی ایتالیا دو کارت زرد دارند …

 

راستش را بخواهید، کاملا طبیعی است که خطر محرومیت وجود داشته باشد، اما الان درموردش فکر نمی کنیم. در واقع، بین خودمان در این مورد به شوخی می گوییم که تنها تیم تورنومنت هستیم که دو تا از 3 دروازبان کارت زرد دارند. به خودمان اجازه نمی دهیم که تحت تاثیر هیچ چیزی قرار بگیریم، اگر کارت زرد بگیریم، خب نمی توان کاری کرد، اما در بین بازیکنان ایمانی وجود دارد، این نقطه ی قوت ماست.

 

بارزالی و هم تیمی های یوونتوسی اش با موراتا مواجه می شوند:

 

هیچ دوستی در زمین فوتبال وجود ندارد. من حتی با سلام کردن قبل از شروع بازی مشکل دارم، چون باعث برهم خوردن تمرکز می شود. موراتا یکی از خطرناک ترین بازیکنان تیم اسپانیاست، آنها کیفیت بالایی دارند و باید مراقب همه ی آنها باشیم. ما نقاط قوت موراتا را می دانیم، اما باید حواسمان به بقیه هم باشد چرا که اسپانیا بازیکنان زیادی دارد که می توانند او را در موقعیت مسلم گل زنی قرار دهند. ما در حال بررسی اسپانیا هستیم، قبلا با آنها مواجه شدیم و به بهترین شکل ممکن داریم خودمان را آماده می کنیم. البته، موراتا هم ما را می شناسد. او کاملا اگاه است که از به سمت جورجو کیه لینی بیاد، لگد خواهد خورد ….

 

موراتا به مطبوعات اسپانیا گفته بود که مثلث دفاعی یووه و جیجی بوفون بهترین واحد دفاعی جهان هستند:

 

ما بین خودمان زیاد شوخی می کنم، اجازه بدهید بگویم که من کمی از موراتا و اسپانیا می ترسم و واقعا این شکل ستایش ها را دوست ندارم. فکر می کنم همه ی ما روی بازی تمرکز کرده باشیم. خوبی این بازی های این چنینی این است که حتی نیاز نیست برای انگیزه داشتن تلاش کنیم. این تنها قسمت آسان ماجراست، زیرا خیلی از کارشناسان اسپانیا را از ین شانس های قهرمانی یورو 2016 حذف کرده بودند. ما به روش همیشگی خواهیم جنگید. ممکن است زشت بازی کنیم، ممکن است کثیف بازی کنیم، اما همه ی تلاشمان را می کنیم تا به اسپانیا ضربه وارد کنیم. نبرهای تن به تن و جزئیات نتیجه را تعیین خواهد کرد. ما باید مواظب مهاجمانشان باشیم، اما در عین حالا باید تلاش کنیم که به دفاعشان هم آسیب بزنیم. بزرگترین اشتباه این است که رویکرد اشتباهی اتخاذ کنیم.

 

آندره آ‌ بارزالی ترجیح می دهد که کدام بازیکن اسپانیا در ترکیب نباشد؟

 

بدون شک آندرس اینیستا، چرا که او بهترین بازیکن حال حاضر و یکی از بهترین های تاریخشان یا حداقل 5‐10 سال اخیر است.

 

اکثر بازی های اخیر دو تیم برابر بوده و گاهی به پنالتی کشیده شده است:

 

ما آماده هستیم و پنالتی هم تمرین کرده ایم. به غیر از پنالتی زن های اصلی کم و بیش همه آماده خواهند بود.

 

او سپس در مورد قدرت دفاعی ایتالیا گفت:

 

من وظیفه ام را انجام می دهم و تلاش می کنم اشتباهی نداشته باشم، اما چند مدافع واقعا خوب در جهان هست که من جزئشان نیستم. ما دفاع محکمی داریم چون به هم کمک می کنیم. اگر از من بپرسید، امثال ژروم بواتنگ و متس هوملس از نظر فردی از تک تک ما بهتر هستند. با این حال آنها بیشتر به صورت فردی بازی می کنند، در حالیکه ما بیشتر با هم همکاری می کنیم، در نهایت بهترین دفاعی آنی است که بازی را می برد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: